Bliv medlem af DFF & KFPS

Ny platform for medlemmer

Du har som medlem adgang til informationer via vores hjemmeside www.frieserforbund.dk og så kan du tilmelde dig events og se historiske data her på DFF´s klubmodul. Klubmodul anvendes til at styre medlemmers kontingenter og til at styre tilmeldinger til stævner, clinics, kåringer og alle andre aktiviteter der lægges op af DFF.

For nye medlemmer opkrævet 250,- kr extra i indmeldelsesgebyr.

I skal skrive jeres KFPS medlemsnummer (R-xxxxxxx) i feltet KFPS nr. R-xxxxxx når I indmelder jer / betaler medlemskab. Dette vil lette vores arbejde. Tak.

Alle informationer om avl, fieser hesten, Ibop, nyheder etc. findes på vores webside www.frieserforbund.dk

Vil du meldes ind i DFF klik her Tilmeld

Der kan IKKE overføres pr. bank som tidligere år, da vi ikke får jeres oplysninger ind i vores medlems kartotek.

Som medlem kan du deltage til kåringer, sportsarrangementer, clinics, dyrskuer og mange andre aktiviteter under DFF. For at blive medlem med stemmeret skal man være ejer af minimum 1 kfps-registreret frieserhest. Men man vil altid være velkommen som støttemedlem. Har du yderligere spørgsmål send da en mail til kasseren@frieserforbund.dk

Dog kan du som Sportsmedlem IKKE stille din hest til kåring, og du kan heller IKKE få udrettet administrative opgaver hos KFPS (omregistrering af hest etc). Dette kræver et alm medlemskab på 740 kr eller et husstandsmedlemskab.

Årligt kontingent:

KFPS + DFF Almindeligt kontingent 745 kr. 1 stemme ved Generalforsamling

KFPS + DFF Husstandskontingent 920 kr. 2 stemmer ved Generalforsamling

DFF Sportskontingent 320 kr. 1 stemme ved Generalforsamling

DFF Støttekontingent 100 kr. Ingen stemmeret

+ Oprettelsesgebyr 250 kr, som vil blive lagt oveni kontingentbeløb ved nye medlemmer. Dog ikke for sports- og støttemedlemmer.

Der gøres opmærksom på at al indsendt data vil blive videresendt til KFPS og vil blive offentliggjort i vores kataloger, hvis man tilmelder sig kåring. Ligeledes vil denne data evt blive lagt ud her på hjemmesiden og evt på vores facebookside.