Klubmodul henter siden

Dansk Frieser Forbunds kåring 2020

Tilmeldingen er ÅBEN!!

Så nærmer sig årets kåring og vi glæder os til en fantastisk dag i Frieserens tegn.

COVID-19 regler!

Vi gør naturligvis, alt hvad vi kan for at sikre et sikkert miljø for alle heste, ejere, dommere og os som bestyrelse. Derfor beder vi alle om at spritte hænder jævnligt. Der bliver opstillet håndsprit flere steder på ridecentret. Brug gerne mundbind. Hold min 1 meters afstand og bland Jer ikke med hinanden og hinandens heste. Vi beder derfor alle om, at vise omhu! For at mindske smitten er man KUN i berøring med egen/egne heste og der ikke deles børster, svampe, klude og andre grooming værktøjer. Derved holdes smitteriskoen nede.

Derudover henstiller vi til, at det i øjeblikket kun er deltagere, MAX 2 pr. hest, som opholder sig på pladsen når kåringen forløber. Dette er for at sikre, at vi ikke bliver for stort et antal mennesker.

Der bliver i år ikke udbudt mad fra cafeteria/pølsevogn.

Kåringen forløber i år som det er set fra Holland hele sommeren, med begrænset antal publikum. Alt efter hvordan udviklingen sker med Covid 19, kan vi være nødsaget til at afholde arrangementet uden publikum.

Vi vil i den forbindelse bestræbe os på, at streame live hele lørdagen således, at alle interesserede kan følge med hjemmefra. Man vil kunne følge streamingen via Dansk Frieser Forbunds facebook side og KFPSs facebook side.

Rammerne for opstaldning er således :

Ankomst: Fredag mellem kl 16.00 - 19.00 el Lørdag mellem kl 07.00 - 08.00.

Hestepas SKAL fremvises med gyldig vaccination. Tro og love SKAL medbringes, denne findes på klubmodul eller på SEGES hjemmeside.

Føllene skal i år være chippet og stamtavle skal medbringes!!

Der er på stedet strøet op med spåner. Medbring selv hø og foder.

Inden du kører hjemmefra husk:

·         Vandspand, foderkrybbe, foder og hø .

·         Stamtavle, pas og underskrevet TRO OG LOVE

·         50 euro kontant - hvis du ønsker hollandsk løber. De tager IKKE danske kroner. Betales til løber på dagen.

·         Stævne nr. kan eventuelt lejes i sekretariatet. Depositum 50 kr. HUSK at påføre nummer på BEGGE sider af hestens hoved.

Ved Ankomst og før aflæsning af hesten:

·         Henvendelse til bestyrelsen

·         Inden hesten kan komme i boks skal der afleveres stamtavle, tro og love-erklæring samt hestepas skal checkes

Vigtigt:

·         Vi opfordrer folk til IKKE at møde op ved mistanke om Covid19!!

·         Ved mistanke om evt. sygdom har DFF/KFPS ret til at bortvise ejere og heste uden at man får sit kårings gebyr og boksleje refunderet.

·         Ulovlige midler/doping, der er på FEI`s liste over forbudte stoffer, betragtes af DFF/KFPS som ulovlige. DFF/KFPS har ret til at foretage dopingprøver på kåringsdagen.

Generelle retningslinjer for KFPS kåringer og køre/rideprøver kan du finde på hjemmesiden.

Håber vi får en fantastiske kåring på trods af pandemiens indtog.

*** VEL MØDT ***

HELD OG LYKKE til alle!