Klubmodul henter siden
November Clinic - BOKS
Vejledning
1. Er det første gang du tilmelder dig? Så skal du oprette en profil her  Opret profil
2. Ellers skal du logge ind for at tilmelde dig.

Leje af bokse er der mulighed for,at leje den hele weekenden - fredag til søndag, eller 1/2 dage lørdag & søndag.

• 1200kr. for hele weekenden fredag-søndag - inkl. rengøring/udmugning søndag efter clinicen. Du kan altså komme allerede fredag eftermiddag med hesten, og tage afsted søndag eftermiddag helt uden at skulle ryde boksen efter dig.
  • 400kr. for 1/2 dag lørdag / søndag, dvs. ønsker du ikke at overnatte har du mulighed for at købe en boks den 1/2 dag hvor du har undervisning, formiddag fra 8-12, eller eftermiddag fra 12-17. Tidspunktet kender vi først efter tilmeldinsfristen. Vi bestræber os på at imødekomme ønsker, så fremt det kan hænge sammen på tværs af alle.

Du kan som minimum kun bestille 1/2 dags boks til 400kr.. Vælg enten 1/2 lørdag eller 1/2 søndag. Derudover kan du under "ekstra valg" vælge endnu 1/2 dag, eller hele weekenden som er ialt 1200, dvs. foruden 400 ekstra "800" kr.

Tilmeldte
0 /25